Vrienden van CAM

Heeft u sympathie voor ons initiatief, wordt dan lid van onze CAM - Vriendenkring. De vrienden van de Stichting CAM betalen een jaarlijkse bijdrage van € 25,00 (minimaal) en krijgen daarvoor:

• Circa een week vóór elke activiteit per e-mail een herinnering met een korte omschrijving van deze activiteit.
  • Een korting van 50% op de toegangsprijs van al onze activiteiten.

Het lidmaatschap van deze Vriendenkring geldt telkens voor één seizoen (van september tot mei) en wordt automatisch verlengd tenzij het vóór 1 augustus schriftelijk of per e-mail bij het secretariaat wordt opgezegd. De leden ontvangen in de maand september hun ledenpasje voor het daaropvolgende seizoen. Dit pasje is strikt persoonlijk en pas geldig na betaling van de bijdrage.

U kunt zich schriftelijk of per e-mail aanmelden bij onze secretaris. Vermeld daarbij uw naam, woonadres, telefoonnummer en e-mailadres.

Stichting Culturele Activiteiten Molenhoek @ 2018